مراقب دست مجاهدین خلق و جدایی طلبان باشیم.


?هشدار:
مراقب دست مجاهدین خلق و جدایی طلبان باشیم.

مدتهاست که جوانان لر به هویت طلبی و دفاع از آنچه باید باشیم روی آورده اند و از این رو هر کس به فراخور توان و زمینه ای که میتواند به فعالیت در زمینه ی آگاهی و اتحاد بین قوم لر پرداخته اند.
این اتفاق مبارکی است که هرچند دیر اما لازم و نیاز امروز و فردای مردمان سرزمین لر است.

فعالیت برای حقوق از دست رفته ی مردمان لر در برابر جریانات انتقال آب ،در برابر بیکاری لجام گسیخته ،در برابر غارت منابع بی آنکه سودی برای این مردم داشته باشد اقدامی شجاعانه است اما مراقب دستهای پنهان دشمنان ایران که خواهان تجزیه ی سرزمین کهن ما هستند باشیم.
گاه در پس فعالیتهای مجازی در بین دوستان خواسته یا ناخواسته گرایش های پانلریسم و گرایشهایی مبتنی بر نفی مردمان دیگر اقوام و حتی گرایشهایی مبنی بر جدایی سرزمینی را می بینیم. بعنوان مثال همانگونه که تفکر پانعربیسم در خوزستان سعی در اصطکاک بین لرهای بختیاری و عربها دارد پانلریسم هم با نفی قرنها همزیستی مسالمت آمیز اعراب و لرها در خوزستان سعی در تشدید این اصطکاک دارد.

گاه مشاهده می شود در پس گرایشهای فدرالیسم خواسته یا ناخواسته کوشش بر تقسیم ایران و ایجاد مناطق با پرچم های مختلف است که پیش زمینه ای بر استقلال و جدایی طلبی از ایران عزیزمان است.
?وظیفه ی فعالین لر و کسانی که توانایی اندیشیدن و نوشتن دارند این است که علاوه بر آگاهی و اتحاد در جهت مطالبه گری به این مهم توجه کنند که ایران خط قرمز هر ایرانی است و مراقب دستهای پنهان جدایی طلبان و منافقین باشند.

حق آنان دفاع از اندیشه شان و حق ما دفاع از اندیشه و کیان سرزمینمان به هر قیمتی است.
✍️ نویسنده: #علیرضاخادمی

مراقب فعالیتهای جدایی طلبان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *